20 Şubat 2014 Perşembe

Bakımlı annelere hep özenmişimdir. Arada dikkat edip devamını getiremediğim bir şeydir bakım, makyaj vs. Öncelikler hep çocuktadır çünkü.  Geçen hafta arkadaşım Seyhan'ın daveti üzerine SeyhanFüsunSezen,G.on the Blog ve Müge ile Etre Belle Beauty System Nursen Aktaran Güzellik Merkezi'ne gittik. 





















Gülen yüzleri ile bizi karşılayan Nurşen ve Asiye Hanım'ın konukseverliğine de diyecek yoktu :)

























Hoş sohbetler ikramlar eşliğindeki harika günümüz Nurşen Hanım'ın profesyonel ellerinde parlayan ciltlerimizle daha da güzelleşti.











































Salonda yapılan diğer işlemler de bunlar. Güzelleşmek için her yol mübahtır ;)
















O güne özel yapılmış bu harika kurebiyeler de Hayal Cookies'ten. Ellerine sağlık Dilara. İki tane almıştım Peri ikisini de hüpletmiş hemen :)















Herkese bu güzel gün için teşekkürler.


Tütüncü Mehmet Efendi Caddesi, Kaptan İhsan Sokak, Sefa Apartmanı B-Blok No:5 Daire:3 Göztepe/İstanbul
0216 302 87 78
0532 579 07 00
nursen.aktaran@gmail.com
www.nursenaktaran.com

2 yorum:

N. Akova dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş:) Yıllardır izlerim çocuklar duymasın'ı.Her izlediğimde de evde o topuk,o makyaj ve bakımla gezen kadınları düşünürüm Meltem karakterini görünce:)Laf aramızda ben de arada heveslenip her gün yapmak kararını uygulayamayanlardanım:)Bereketki yıllar önce cilt bakım kursu almıştım da, ev yapımı bakım malzemeleriyle kurtarıyorum işi:) Sevgiler....

periliblog dedi ki...

O da ayrı bir başarı gerçekten. Ben öncesinde de öyle değildim, anne olunca da öncelik kızıma kaydı. benim bakım yine yalan oldu :) evde yapabilmeniz ne güzel bende o da yok.