12 Şubat 2014 Çarşamba

..

Benim bir Peri kızım var. 4 yaşında oldu geçen Kasım ayında. Hayatımın anlamı, en kıymetlim, her şeyim...

Zor bir hamilelikten sonra gelen minik Peri'm şimdi benim arkadaşım oldu. Birlikte faaliyet yapıp, kitap okuyup, sinemaya, gezmeye, alışverişe gidiyoruz :) Hayatıma renk ve hareket katıyor. Resim yapmayı da çok seviyor. Eh baba çizer, anne çizer (eskiden, artık pek öyle denemez ama) olunca bir soya çekim söz konusu oluyor sanırım. Ama benim minnak kendi çizimlerini beğenmiyor bir türlü. Arkadaşlarının çizimleri ile kıyaslıyor hep. Hep en iyiyi yapan olma derdine nedense. Bilmeden öyle bir şey empoze ediyor olabilir miyim yoksa karakter meselesi mi tam anlamadım.

Kalem tutmayı öğrendi öğreneli karalıyor.







bu bıyıklı dedesiymiş


evdeki Cintiq de onu çok cezbediyor.


Bu bisiklete binen bir kızmış

baba hadi kalk biraz da ben çizeyim.

Gezen ailesi

Borusan Contemporary'de gaza gelmiş baba kız :)


Durum böyleyken böyle. Bakalım bu hırs Peri kızı nerelere götürecek.


3 yorum:

N. Akova dedi ki...

İlgiyle izleyeceğim:)

Seyhan dedi ki...

yetenek genetik kodlarla alakalı canım. Peri bunun en iyi örneği :)

periliblog dedi ki...

teşekkürler :) N. Akova
bakalım nereye varacak o kodlarla Seyhancım :)