18 Şubat 2014 Salı

..

Bu aralar taktık kalp yapmaya. Efendim, sınıfta bir arkadaşı güzel yapıyormuş da kendi niye yapamıyormuş! Ben de öğretmeye çalışıyorum ama hanfendi illaki de kendi yöntemiyle yapmaya çalışıyor.  Üste yuvarlak M gibi bir şekil altı yine yuvarlak geliyordu ilk başta neyse şimdi biraz düzeltti. Güzel resim yapmak için uğraşıyor ama kimsenin öğretmesini istemiyor. Ben de kendi kendime onun da görebileceği yerlere çizerek (buğulu cama, not kağıtlarına, çizim tahtasına, vs) en azından görseli özümsemesini sağlamaya çalışıyorum. Faydalı olmaya başladı sanırım :)

kalp çeşitlemesi çalışmamız :)

dedik ya taktık kalplere


burada da çizdiği kalpleri kesiyor

ve bu çıkıyor ortaya
oraya da kalpler çizmiş arkadaşına.
"anne ben duvara ırmak için kalpler çizdim. artık güzel çizebiliyorum di mi?"
diyerek de bana onaylatıyor .



kalp kafa ailesi :D



Bu da Peri kızın ilk kişisel sergisi :)

Hiç yorum yok: