2 Mayıs 2014 Cuma

Nerede kalmıştık?? :)


Evet ihmal ettim yine. Ama döndüm işte :) kaldığımız yerden toparlayayım biraz. 

6 Mart veli katılım günümüz çok güzel geçti Peri benim küçük asistanım olma görevini üstlendi. Çocuklara önce kitabı okudum. Çok beğendiler.Okumamız sürekli sorularla ve yorumlarla kesildi. Bittikten sonra da bir daha okuyalım dediler ama zaman az olduğundan etkinliğe geçmemiz gerekiyordu. "Daha sonra Peri ile yollarım kitabı okursunuz" dedim.




















Malzemeleri dağıtma görevi küçük asistanımındı :) 


Önceden kesip boyutlandırdığım şönilleri de tek tek dağıttı arkadaşlarına.  










Öğretmenlerin ve benim de yardımımla küçük ahtapotlarımızı yaptık. Keyifli zaman geçirdik. 



 Etkinlik bitiminde Peri'yi de alıp çıktım okuldan. Erken çıktığımız için çok sevindi minnak. Arada böyle kaçamaklar iyi geliyor. Parka gittik pek tabi ki :)



Arada iş yaptığım ajansa da uğradık çıkmışken. Yazı tahtasını gören Peri çizim yapmadan durur mu? :) (anneeee gelir misin sesi ile arkası yarın diyorum:) )


Hiç yorum yok: