8 Haziran 2014 Pazar

Mustela ile yaza merhaba kahvaltısı

28 Mayıs günü Mustela'nın ve Sorananne'nin daveti ile Yeniköy'de Let's Play'de düzenlenen bir kahvaltı organizasyonundaydık Seyhan ile. Ayşe Öner'in de orada olması beni çok sevindirdi. Peri'ye hamileyken tesadüfen haberdar olup, yine Mustela sponsorluğunda düzenlenen doğum seminerine katılmıştım. Kolestazımın beni uyutmadığı, endişelerimin arttığı bir süreçti ve ben doğum sonrası ile ilgili hiç bir şey düşünemez olmuştum. Bu seminerlerde edindiğim bilgiler çantamı hazırlarken ve Peri doğduktan sonra çok işime yaradı. Bebeğimin her şeyiyle ilk andan itibaren kendim ilgilendim.




Kahvaltı sonrasında da Mustelanın pazarlama müdürü Gülçin Hanım bize yeni formüllü Vitamin Bariyer Krem 1.2.3 / Pişik Kremi'ni ve yüksek koruma faktörlü güneş kremi serisinden bahsetti kısaca. Tam da havaların ısındığı ve güneş kremine ihtiyaç duyduğumuz anda bu sprey imdada yetişti :) Çok teşekkür ederiz bu ve diğer hediyeler için. En çok Peri sevindi hediyelerine :)





Hiç yorum yok: