24 Eylül 2014 Çarşamba

Havuzu olan otel :)

Peri'nin Güral Sapanca için tarifi bu. Biz pek otel tatili yapan bir aile değiliz. Çok gezeriz ama ya kamp yaparız ya da  pansiyon, hotel, motel tarzı yerlerde kalırız. Öyle çocuk dostu otel falan bilmezdim ama bu otelle öğrenmiş oldum :)

Peri'nin aklının yettiği ilk havuzlu otel ilk kez geçen sene gittiğimiz ve bu sene gitmeyi de iple çektiğimiz Güral Sapanca oldu. Bu iki seneyi birlikte anlatacağım burada çünkü birbirini tamamlayacak :)

Geçen sene Miles&Smiles kart ile %50 indirimli tatil kampanyası olduğunu haber verdi bir arkadaşımız ve son haftasıydı artık kampanyanın. Bu son hafta sonu bir gece kalmalık gittik. Otelin kalitesi, havuzların çeşitliliği, kahvaltı ve akşam yemeğinde açık büfenin lezzeti ile tadı damağımızda kaldı.

Dışarıda havuz keyfini yaşayabileceğiniz dört ayrı seçenek mevcut. Yeşillik ve ağaçlar içinde havuz keyfi yapmak da harika.

Otele girişte Sincap Çocuk Klübü standı çocukları şapka, bandana, boyama kitabı gibi hediyelerle karşılıyor. Havuz çevresindeki aktivite mekanlarında da gün içerisinde etkinlikler yapıyorlar. Yanınızdan bir pamuk prenses geçebilir yani :)

Geçen sene, Peri ilk gün hiç havuza girmedi diyebilirim. Havuza sokmaya çalıştığımızda kıyameti koparıyordu. Halbuki suyu, denizi, havuzu çok sever. İlk gün hava sıcaktı. Dışarıdaki havuzlarda takılmayı tercih ettik.

Çocuklar için oyun alanlı bir havuz var. Ama suyu çok soğuktu. Bu sene de öyleydi malesef. Çok sıcak havalar için bir ağacın gölgesinde olması büyük avantaj ama bizim gittiğimiz dönemlerde pek cezbetmiyordu çocukları. Peri de giremedi oraya. Yanında sade bir çocuk havuzu daha var. Oraya takıldı biraz. Ama büyük havuza gelmedi. Bir de tuvaletten dönüşte düşüp dizini kanatınca kesinlikle suya sokamadık.

Dışarıda yeşil ve doğal alanda vakit geçirmek için de etkinlikler mevcut. Peri havuza girmeyince oraları keşfettik bu ilk ziyaretimizde.

Odamıza Peri için bir katlanır yatak koymuşlardı. Peri evde hala bebek yatağında yatıyordu o zaman. Bu nedenle ona, hem de televizyonun karşısına bir "abla yatağı" koymaları mest etti bizimkini :) yatağında TV keyfi yaptı odadayken.

Son günümüzde hava kapalıydı biz de kahvaltıdan sonra otel içinde spa katındaki havuza gittik. Orası sıcaktı ama yine çocuk kısmı soğuktu. Peri önce girmedi havuza. Kenarda takıldı biz girdik yüzdük.

Hemen bir arkadaş bulur :)

Sonra Peri'nin havuza gireceği tuttu birden. Hem de simidi çıkarıp kollukları taktı ve attı kendini havuza. Bu onun için milattır :) Öğlen vakti odayı boşaltmak gerek ama bizimki çıkmaz. Eşyaları arabaya taşıdık biz akşama kadar kaldık havuzda mecbur.

Bu sene de ne zaman gideceğimizi sorup durdu o yüzden.

Otele, geçen sene kampanyayı haber veren arkadaşımız ve ailesiyle birlikte gittik. Onların da 4 yaşında bir kızı var.

Bu sefer geçen senenin tam tersi oldu. İlk gün kapalı ve yağmurluydu. Kapalı havuzdaydık biz de. Ertesi günden de pek umutlu değildik açıkçası. Ama arkadaşımız internetten bir siteye bakıp yarın havanın açacağını söyledi. Tam da dediği gibi oldu. Bu site poseidon belki sizin de işinize yarar :)

Yağmurda da ayrı güzel :)

Ortalıkta renkli şemsiyeli bir delü dolanıyoduu (koca yağmurda yürüyüş yapıyor) :D

Bir an önce havuza ulaşmak için önden önden giden Peri kız :)

İlk gün otelde daha fazla vakit geçirdiğimiz için geçen sene keşfetmediğimiz bir yer bulduk. "Çocuk Oyun Alanı" Hem de ablalar var ilgilenen. Hiiç görmemiş duymamışız geçen sene. Gün içinde havuzda yüzüp, akşam yemeklerini de yiyen kızlar oyun alanına gitmek istedi. Onlar oynarken biz de kahvelerimizi içtik. Sonra da otelin dışında ufak bir yürüyüş yaptık ıslak ve temiz havayı soluyarak :)

Ertesi gün harika bir güne uyandık ve güzel bir kahvaltının ardından dışarıdaki havuzlara geçtik.

Üst kısımdaki havuz bara, alakart servis veren restorana ve tuvaletlere daha yakın. Ancak müzik de orada daha fazla bu nedenle biz aşağıdaki havuzu tercih ettik her iki gidişimizde de. Hem çocuk havuzları da bu havuz civarında. Çocuklar oyuncaklı havuza meyletti önce ama soğuk nedeniyle pek duramadılar.

Bu sefer havuz kenarında oturan arkadaşlarımızın kızı oldu. Peri ise hiç çıkmadı diyebilirim. Hatta arkadaşını havuza ikna etmek için "lütfen benim için bir dener misin? Bak ne kadar eğlenceli" gibi cesaretlendirme denemeleri yaptı. Ama sonuç alamayınca başka çocuklar ve bizimle vakit geçirdi.

Dinlenme sırasında, Sincap Klüp boyama kitabıyla aktivite yapmayı da ihmal etmediler.

Bazen 2...

Bazen 1 :)

Geçen seneden deneyimli olduğumuzdan odayı boşalttık ve eğlenceye devam ettik :) Ayrılmak epey zor oldu. Havuzdan zar zor çıkardığımız Peri bu sefer de parktan ayrılmak istemedi. Eminim önümüzdeki senenin hayalini kuruyordur şimdiden :)

Çok sevdik yine gelecek biz NG Sapanca :)