27 Eylül 2014 Cumartesi

Yeni okul, yeni dönem, yeni başlangıçlar



Peri yeni bir okula başladı bu dönem. Hazırlık sınıfında artık. İlk başladığı zaman geldi aklıma. 2 yaş 4 aylıktı ilk denemelere başladığımızda. Oyun grubu gibi başladı haftada 3 gün bir kaç saat. 2 ay böyle devam etti.Yaz tatilinden sonra haftada 5 yarım gün ile başladı. 2 ay da öyle gitti ve 3 yaşındayken 5 tam güne geçtik. Ben de işe başladım.

Bu süreçte 3 okul gezdik. Civardaki okul sayısı arttıkça seçeneklerimiz de çoğaldı. Onun büyümesi ile birlikte okuldan beklentilerimiz de değişti. Şimdi de yine  eve yakın, onun için daha iyi olacağını umduğumuz başka bir okula geçiş yaptı. Önemli olan mutlu olması. Okula bırakırken "Çok eğlen" diyerek ayrılıyorum yanından. Eğlenirken öğrensin, okulu ve dersleri sevsin istiyorum.

Tüm çocuklar mutlu olsun okullarında. Hepsine güzel bir eğitim-öğretim yılı diliyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Elimize doğan güzel perım inşallah tüm hayatında mutlu ve başarılı olur, senın seviyorum fıstığım.