2 Ekim 2014 Perşembe

Yine mi güzeliz yine mi çiçek :)

Sevgili Nursen Aktaran'ın güzellik merkezinde bir başka güzelleşme seansındaydık. Önceki deneyim için tık...



Bu sefer Les Naturelles'den İdil Hanım'ın sihirli elleri ve İsviçre'den gelen Les Naturelles ürünleri ile şımardık. Karma bir cildim olduğundan buna uygun ürünler kullandı.


Dokusu ve kokusu ile mest oldum ve şişelerine de bayıldım ürünlerin. İdil Hanım özellikle göz çevresine uyguladığı kremin etkilerini çok övdü. Biyo-Aktif Göz Konturu Kompleksi göz altı koyulaşmaları ve ince çizgilenmeler için çok başarılıymış. Uygulama sonucunda ortalıkta pırıl pırıl gezen mutlu yüzler vardı :)



Nursen Hanım da merkezine yenilikler yapmış ve bir de "çocukla güzelleşmek benim neyime" diyen anneleri düşünerek bir "çocuk aktivite köşesi" hazırlamış. Seyhan ve Füsun'un kızlar bu duruma pek sevindi tabii.




Böyle çocuk dostu mekanların artmasını diliyor ve Nursen Hanım'a bu güzel gün için teşekkür ediyorum :)

2 yorum:

Nursen Aktaran dedi ki...

Çok teşekkürler.güzel yazınız için��sevgiler

periliblog dedi ki...

Ben çok çok teşekkür ederim Nursen Hanım. Yeniden görüşmek dileğiyle sevgiler