15 Kasım 2014 Cumartesi

Bitmeyen Doğumgünü

Peri 9 Kasım'da 5 yaşını doldurdu. Bu aralar zıvanadan çıkmış gibi davrandığı ve okulda sorun çıkardığı için okulda kutlamama kararı aldık. O hafta sonu da kampta olduğumuzdan orada kutlayalım bari dedik. Peri bundan habersizdi. Kampa pasta götürmek, daha doğrusu sağlam bir şekilde götürmek mümkün olmayabilir diye perşembeden ıslak kek yapıp krema ile süsledim. Cuma öğlen yola çıkıp akşam kamp alanındaydık. Keki çok bekletmek istemedim ve cuma akşamından kestik. "Bana sürpriz mi yaptınıızz???" diyerek çok sevindi ve şaşırdı tipitoş. Bilen bir kaç arkadaş da yoldan hediyeler almıştı sağolsunlar. Böylelikle ilk doğum günü kutlamamızı -2 derecede Bolu'da yapmış olduk :D








Biz hediyesini götürmemiştik kampa. Anneanne ve dayının da hediyeleri vardı. Dün akşam toplanabildik ancak. Bu sefer en çok sevdiği olan bisküvili pasta yaptım. Üzerini Pınar'ın yeni ürünü Kremilla ile kaplayıp renkli şekerler serpiştirdim.


Uzun zamandır paten isteyip duruyordu. Babasıyla Decathlon'a gittiğimiz bir gün alalım demiştik, doğum gününde vermek üzere. Dün aldı hediyelerini. Çok sevindi. İki gündür denemeler yapıyor. yapamadıkça sıkılıyor çıkarmak istiyor. Salon değişti bu yüzden. yemek masası itildi ileri, orta alan açıldı hanfendi kaysın diye. Alt komşu çıkacak sonunda :D





Yeni yaşın kutlu olsun kuzum. Çabuk büyümeyi isteyip, niye abla olmadım diye üzülüyorsun ya, olma hemen, lütfen olma...

Ekleme (17.11.2014)

"Bitmeyen" diye boşuna yazmamışım. Cumartesi akşamı ziyaretine gittiğimiz canım ve hamile arkadaşım Gülsev, Peri kıza sürpriz yapıp pasta ve hediye almış. Orada da mum üfledi minnak :)


Hediyesini çekmeye çalışmış güya :D

Hiç yorum yok: