12 Kasım 2014 Çarşamba

Karlar Ülkesi

Zorlu Çocuk Tiyatrosu bu sezon yeni bir oyunu daha eklemiş sahnesine. Karlar Ülkesi


Çocukların özellikle de kızların Frozen ve Elsa hayranlığı bu sene tavan yapmışken böyle bir oyun kaçmazdı. 
Ancak biletler ay başında çıkıp bir kaç gün içinde tükendiği için acele etmeliydim. Ama edemedim! Neyse ki şansımıza 29 Ekim'de ek bir gösteri kondu ve ona bilet alma şansı buldum. Defne ve Nisan'a da bilet almayı ihmal etmedim tabii. Ekip tam olmalıydı :)

Posterinde Elsa karakterini kullanmaları yanıltıcı olmuş aslında. Ben de konusuna bakmadığım için aynı hikayenin yorumunu izleyeceğimizi sanmıştım oyun başlayana kadar. Kızlar da heyecanla beklediler oyun zamanını ancak başlayınca hemen açıklama yaptım Peri'ye. Yoksa oyun boyunca Elsa'nın çıkmasını bekleyecekti :)




 Karlar Kraliçesi


Oyuna öncelikle biletleri olanlar alınıyor ancak gelmeyenler de oluyor. Bu nedenle biletsiz gelip şansını deneyen pek çok kişi de yer bulabildi. 

Hans Christian Andersen’in “Karlar Kraliçesi” masalından yola çıkarak, Özlem Saraç’ın yazdığı ve Gaye Cankaya’nın yönettiği Karlar Ülkesi; çocuklara dostluğun önemini anlatırken doğa sevgisini de aşılıyor. En yakın arkadaşları Kay’ı Karlar Ülkesi’nde yaşayan kötü kalpli Karlar Kraliçesi’nin elinden kurtarmak için tehlikelerle dolu bir yolculuğu göze alan Tarçın ve Gerda, amaçlarına ulaşmak için engelleri aştıkları gibi rengarenk diyarlarda her biri kendi içinde kendi mesajını barındıran mevsimleri de keşfediyor. (Laf aramızda en çok Yaz'ı sevdik ;) )



 İlkbahar

 Yaz


Çocuklar çıkışta oyuncularla fotoğraf çektirebiliyor. Geçen sefer istemeyen Peri Karlar Kraliçesi ile foto istedi. Ama kalabalık gidene kadar başka oyuncularla çekildi önce.

 Yaz Kraliçesi

 Kar Perisi

Karlar Kraliçesi'yle tek foto çektirmek pek mümkün değildi tabii. Toplu fotoya karıştık biz de :)


Daha önce de Kibritçi Kız'a gitmiştik. Çok beğenmiştik. Dekoru, müzikleri, ışığı, kostümleri, efektleri ve oyunculuğu ile Karlar Ülkesi de beğenildi ve takdir edildi. Çocukları böyle kaliteli oyunlarla üstelik de ücretsiz buluşturduğu için Zorlu Vakfı'na çok teşekkürler. 

Programa buradan ulaşabilirsiniz. Şimdi sırada Kurbağa Prens var görmediğimiz. Ama şu anda Anadolu turnesinde. Belki gelecek sezon :)

Zorlu Center'a gitmişken çocuk oyun alanına uğramadan olmaz tabii. Çok başarılı buluyorum burayı. Yaz boyunca bir kaç sefer gitme imkanı bulduk. Keşke yakın olsa dediğim yerlerden. Oralara yakın oturanlara ve ya yolu düşenlere muhakkak tavsiye edilir.



2 yorum:

Feza Kıral dedi ki...

bu pazartesi gittim haftasonuna bilet almak icin, izdiham oldu biletlerin hepsi tukendi dediler :-((

periliblog dedi ki...

Malesef öyle, Ayın 2. ve ya 3. günü gelip bir kaç gün içinde de tükeniyormuş. 29 ekim ektra bir gösterim olduğundan yeni biletler gelmişti şansıma. Kibritçi Kız'a da bir iki denemeden sonra bilet bulabilmiştim