17 Kasım 2014 Pazartesi

Yazıyolum Ama Okuyamıyolum

Peri kız bu aralar sürekli bir şeyler yazıyor. Yavaş yazınca harfler okunaklı ama bizim gibi hızlı yazmak isteyince karalamalardan oluşan bir sıra çıkıyor ortaya. Aralara kalpler çiçekler de serpiştiriyor. Kendi kendine hikayeler yazıyor, oyunlar, listeler hazırlıyor. Kendinden başka anlayan yok tabi.

Bir şeyler yazıp çizip sonra gelip bana soruyor "ne yazmışım anne" diye. Ben de olanı okuyorum ya da "ne yazdın sen söyle" diyorum. "Yazıyolum ama okuyamıyolum ki daha" diye cevap veriyor :D






Bu sabah, buzdolabına astığı "neste"sini güncellerken, "iyi yapıyorum di mi anne, faydalı bir şey yapıyorum di mi?" diye sordu. Ben de " Tabii, yapacaklarını bu şekilde listelemek ve sonra onlara uymak çok faydalı" dedim. Çünkü aklına eseni yapmak ve kendi kurallarıyla yaşamak için evde ve okulda çok direniyor. Bu durum topluluklara uyma konusunda sıkıntı yaratıyor çoğu zaman. Özellikle de okulda. Bu hali hem hoşuma gidiyor hem çok zorluyor. İlkokula başladığında bakalım bizi neler bekliyor?!!!



Hiç yorum yok: