Etiketler

29 Ekim 2015 Perşembe

Sanat Benim İçin :P

Kreatif konularda çok maymun iştahlıyım. Hoşuma giden her el işini yapmak istiyorum ama sonuçlandırmakta pek başarılı değilim sanırım. Hobi edinemiyorum bu yüzden.

Geçen kış evime çok yakın, belediyeye ait bir binada açılan ücretsiz kurslara kayıt yaptırdım ve El Sanatları'na gittim. Biraz malzeme tanımak, boyalarla tekrar haşır neşir olmak, çalışma alanı oluşturmak ve kendimi gaza getirmek için iyi olacağını düşündüm. İlerleyen zamanlarda gördük ki  mekan yetersizdi böyle bir kurs için. Sınıflar küçük, masalar dar, ortam havasız oluyordu. Ama eğitmenimiz ve arkadaşlarımız ile çok güzel kaynaşıp güzel işler çıkardık. :) Kurs ücretsiz ama malzeme masraflı oldu açıkçası. Malzemeci kapıya geliyordu. Öyle güzel malzemeleri görünce almamazlık edemiyor insan :)

Ahşap boyama, cam boyama, seramik ve polyester boyama, seramik hamuru kullanarak rölyef yapımı, ahşap ve cam üzerine transfer, vs. gibi pek çok konuda çalışma yaptık. Çok kolay görünüyor ama hiç kolay değil söyleyeyim :)

Bazı örnek çalışmalarımdan ve sergiden fotoğraflar var burada:


Bunlar benim işlerimden. Başka çalışmalar da yaptım ama sergiye çıkanlar burada sadece.
Resimler kendi çizimlerim, transfer değil. 


Bunlar da arkadaşlarımın yaptıkları işlerden örnekler. Herkesin eline sağlık :) 





Serap isimli arkadaşımızın yaptığı bu rölyef tablolar ve vazolar harika. Ekstra yeteneği ve ilgisi olan insanlardan kendisi.


Bu sene de modelistliğe merak saldım. Bakalım beni neler bekliyor :D

Hiç yorum yok: